Urk Urk
Estas en » Weblog de Montaña » Inicio
Wednesday 15 de October de 2008, 19:03:48
EL DIA QUE VAIG TORNAR HA NEIXER (sic)
Tipo de Entrada: RELATO | 2 Comentarios

El passat 18 de setembre vam anar ha fer el Bessiberri Sud i el Comaloformo desde Conangles.A l´hora de baixar el Coll d´Abellaners em vaig agafar ha un roc que va cedir ...VAYA OSTION !!!! Em vaig quedar colgat de pedres(lloses) i neu, encara sort que no anava sòl hi el meu company JOSE HERRUZO em va poder rescatar ja que estava totalment inmobilitzat.El resultat fou 16 PUNTS A LA CLOSCA hi ferides diverses(mà,hombro,lumbars,etc) però no em vaig trencar cap os.El lloc concret de l´accident es al final de la canal més a l´esquerra baixan del COLL D´ABELLANERS just on comença la neu, la canal és fàcil de trobar perque en la part superior hi ha una PLACA en MEMÔRIA de VÊRONIQUE MUSSETA. En l´accident vaig perdre el GPS e-trex garmin, un basto i la cantimplora... El meu telèfon es el 977212212 o e-mail:rafaelcanellas@gmail.com

añadir nuevo comentario

Tuesday 21 de June de 2005, 00:00:00
DOM MISCHABEL 4545 m
Tipo de Entrada: RELATO

Dom 4545 m desde Randa (Suïssa) amb dues jornades, facil tècnicament però molt dura .

Domhütte i Festiglas al fons
[+] click para ampliar

festijoch

7juny.   Sortim desde Randa(1500m) per el camí que ens porta al Domhütte, hi ha cordes en el pasos mes dolents. El refugi estaba  obert però sense guarda ni gent(3000 m)  4 hores.
8juny.   Sortim a les 3 h, pujem per l´esquerra del Festiglas ens posem el casc i pujem el Festijoch (pass II), intentem pujar per la Festigrat però la neu esta molt glaçada i nomes portem un piolet,
seguim per la via normal molt mes pesada.fem cim a les 10h 4545m unesvistes IMPRESIONANTS:Monte Rosa, Liskman,Castor
Cervino ...
Baixem assegurats evitant les escletxes, el Festijoch el  baixem rapel.lant, a les 14h estem en el refugi, dinem i baixem a Randa(+2,40h) fets pols ...

P.D.:Piolet, grampons, corda i casc( per el Festijoch),
         Tècnicament fàcil però molt dura ,recomanem fer-ho amb
2 nits al refugi del Dom,

Felix Mata, Rafel Canyelles i Fumi Hiro Nakagima.